Verzekeren en bankieren met een menselijk gezicht

Belastingaangifte 2018

Beste klant,

Reeds jaren helpen wij meer dan 1000 gezinnen bij het invullen en berekenen van de belastingaangifte.
De fiscus stuurt ook dit jaar geen bruine envelop meer naar belastingplichtigen die hun brief laten invullen door hun bank- of verzekeringskantoor.

Wat nu te doen voor klanten die hun belastingaangifte bij Zakenkantoor Leysen & Wouters laten invullen?

Een volledige lijst van de documenten die u dient mee te brengen, vindt u hier.   Check zeker even deze lijst, want het is vanaf heden niet meer nodig om uw loonfiche, fiche vakantiegeld ... mee te brengen.

Vanaf maandag 14 mei 2018 staan wij klaar om uw belastingaangifte aan te nemen, en dit liefst vóór 14 juli 2018.
Wij werken enkel op afspraak. U kan hier online een afspraak maken.
Na opening van de link scrollt u eventjes naar beneden, onder 'afspraak belastingaangifte' kan u het juiste aantal binnen te brengen brieven invullen.

Indien u in het verleden nog geen aangifte door ons hebt laten invullen, willen wij vragen om uw identiteitskaart (van u en van uw partner!) met de bijhorende PIN code mee te brengen. Deze hebben wij nodig om volmacht bij Tax-on-web aan te vragen.

Mogen wij u ook vragen om absoluut geen documenten in de brievenbus te stoppen. Het is belangrijk dat elk dossier kort, individueel overlopen wordt om te zien of alle noodzakelijke informatie aanwezig is zodat we de aangifte correct kunnen doen. 

Zodra de berekening klaar is, wordt u persoonlijk gecontacteerd om uw brief af te halen. Zo krijgt u de kans om deze samen met ons te bekijken alvorens we deze doorsturen. Let op, uw aangifte wordt pas doorgestuurd  NADAT u uw goedkeuring hebt gegeven. 

 

Alvast bedankt vanwege het ganse team van Zakenkantoor Leysen & Wouters !