Verzekeren en bankieren met een menselijk gezicht

Uw mening is belangrijk !

Ik heb een ongeval gehad met een fles tönissteiner die ontploft is waarbij er een glasscherf in mijn buik is terecht gekomen. Het werd een getouwtrek van wie de kosten zou betalen. De zaak sleepte al een hele tijd aan.
Toen heeft Cathy De Laat zich in dit dossier vastgebeten en het niet meer losgelaten. Zij heeft het tot een goed einde gebracht want ik heb een flinke schadeloosstelling ontvangen. Daarvoor heeft ze rechtstreeks onderhandeld met de directie op de hoofdzetel in Duitsland.
Ik ben zeer tevreden over het werk dat zij geleverd heeft!  Bedankt Cathy 
Luc Geukens.

 


Ik zou jullie van harte willen danken voor de zeer vlotte en snelle afhandeling van mijn auto-ongeval. 
Pieter Nagels, Malle


Op 24 mei meldde ik een kleine waterschade. Bob kwam de dag nadien langs en een week later was alles mooi afgehandeld.
Ik ben dan ook tevreden over de vlugge afhandeling van mijn schadegeval. 
Mark Lenaerts, Mol


Bij deze wil ik jullie bedanken voor de correcte en snelle service. Ik ben hier zeer tevreden over. 
B. D. , Balen 


Winter, gladde wegen, en lap…’t was gebeurd.
‘Iemand’ was tegen mijn wagentje gereden dat geparkeerd stond in het centrum. En… geen briefje achter de ruitenwisser… wel een bluts in de deur.
Gelukkig nog omniumverzekering, dus ook eigen schade.
Alles via mail kunnen regelen. Op elke vraag onmiddellijk een duidelijk antwoord. Datum expertise heb ik zelf kunnen kiezen. Voor ik het besefte, stond het bedrag voor de herstelling op mijn rekening. En met mijn gespaarde DVV Stars, heb ik zelfs de vrijstelling niet hoeven te betalen.
Dat is nog eens service zie!
Veerle.


Bedankt voor de vlotte en klantvriendelijke afhandeling van onze schade. Bob was al dezelfde dag van de schade ter plaatse om ons bij te staan en de eerste vaststellingen te doen. Ook de aangestelde expert kon vlug een afspraak vastleggen en had begrip voor onze situatie. De uitbetaling van de vergoeding, inclusief een extraatje voor indirecte verliezen, werd snel overgemaakt. Bedankt voor deze vlotte afhandeling van dit schadedossier.
Carl Peeters, Mol


Wij zijn -na het auto-ongeval- tevreden over de klantvriendelijke manier waarop we werden verder geholpen en vergoed door de verzekeringsmaatschappij.
Sterk hoe jullie snel en duidelijk communiceren!
Familie Verheyen, Mol. 


Cathy, mag ik u héél hartelijk danken voor uw inzet en geleverde inspanningen, Leysen-Wouters heeft een héél goed team ! 
Walter Raeymaekers


Renaat, ik ben super content dat ik de goede beslissing heb genomen om al mijn verzekeringen etc in jullie kantoor te nemen.
Mijn aangifte die ik dinsdag deed is al in orde !
Cathy, bedankt voor het snelle werk.
Groetjes,  Nicole.